سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ازهمه جاازهمه رنگ دوم(دانلودنرم افزار رایگان)

گوگل ارت آنلاین 2012 جدید Google Earth 6.1.0.5001 دانلود 16.3MB

گوگل ارت آنلاین 2012

گوگل با ارائه جدید ترین نسخه از گوگل ارت در سال 2012 گام بزرگی در تصاویر ماهواره ای از طریق کامپیوتر برداشته به طوری که با این نرم افزار میتوانید در کشورهای بسیاری از جزئیات کامل راهها و خانه ها از طریق نسخه 2012 نرم افزار گوگل ارث یعنی ورژن Google Earth 6.1.0.5001 مطلع شوید، نقشه گوگل هم در ورژن 2012 نرم افزار گوگل ارت جدید گنجانده شده است، نقشه گوگل کاربران را ممکن میسازد تا بتوانند نقشه شهرها و کشورهای مختلف را ببینند و حتی مسیر نقطه ای به نقطه دیگر را در بیاورند، با استفاده از ابزار گوگل مپ افراد میتوانند نقشه خیابانها و حتی مشاهده ماهواره ای داشته باشند این نقشه برای افرادی که زیاد سفر میکنند بسیار کاربرد دارد چونکه تمام نقاط کور ترافیکی یا جاده ها را طور کامل نشان میدهد مخصوصا برای کشورهای اروپایی این نقشه برای ایران نیز کاربرد دارد.

رصد آسمان، ماه، ستارگان، کره مریخ و کهکشان ها با گوگل ارت آنلاین 2012:

در نسخه جدید گوگل ارت آنلاین به غیر از زمین میتوانید آسمان، ماه، ستارگان، کره مریخ و کهکشان ها را هم تماشا نمائید، بعد از ارائه سرویس گوگل ارث و استقبال شدید کاربران گوگل تصمیم گرفت تا سفر به ماه را هم تجربه کنیم پس بهتره امتحان بکنید، نرم افزار گوگل اسکای که درون گوگل ارث نسخه جدید موجود است به کاربران این امکان را می دهد تا به مشاهده و گشت وگذار درمیان صد میلیون ستاره ودویست میلیون کهکشان بپردازند در این ویزگی جدید، هفت لایه اطلاعاتی که چندین جرم و رویداد سماوی را تصویرسازی می کند، قرار داده شده است، این ابزار برای افرادی که اخترشناسی و بررسی های آسمان را تازه شروع کرده اند بسیار مفید می باشد.

نکته بسیار مهم هنگام نصب گوگل ارث 2012:

هنگام نصب گوگل ارت هرگاه به پنجره زیر رسیدید اولین تیک را همانطور که در عکس زیر با خط قرمز نمایان شده بردارید، اگر تیک را بر ندارید سرعت اینترنت تان به علت دزدی گوگل ارت از اطلاعات کامپوترتان بسیار کند خواهد شد و بغیر از کندی و هدر رفتن پهنای باند اینترنت شما اطلاعات نیمه خصوصیتان هم توسط گوگل دزدیده خواهد شد، در خبر ها هم بسیار آمده بود که گوگل بخاطر رعایت نکردن حریم شخصی کاربران هنگام استفاده از خدماتش معذرت خواهی نموده است.

تیک اولی رابردارید

راه‌اندازی بصیر ایران در مقابل گوگل ارث

رئیس سازمان جغرافیایی کشور از طراحی و تولید سایتی تحت عنوان بصیر در مقابل گوگل ارث خبر داد که در هفته دفاع مقدس با حضور وزیر دفاع به بهره برداری خواهد رسید.

 

به گزارش گرداب، "امیر سرتیپ محمدحسن نامی"، رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی با خبرگزاری مهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اعلام کرد که سایت "بصیر" در هفته دفاع مقدس با حضور وزیر دفاع به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پاسخ به سوالی درمورد ماهیت Google earth، آن را این‌گونه ارزیابی کرد: «این سرویس را استکبار جهانی برای جاسوسی و جمع آوری اطلاعات کشورهای دیگر طراحی و ساخته است. ضمن اینکه یک تهاجم فرهنگی را علیه کشورهای اسلامی دارد، مثلا با طراحی اطلس غزوات حضرت رسول صلی‌الله‌علیه‌و‌آله می خواهند تاریخ را دستکاری کنند.»
 
وی در رابطه با اقدام دیگر کشورها در برابر گوگل ارث گفت: «چین 3 سال پیش، روسیه 2.5 سال پیش و سال گذشته هم مالزی از کشورهایی بودند که این سرویس جاسوسی را در کشورشان تعطیل کردند.»
 
سرتیپ محمدحسن نامی با اشاره به برنامه ایران برای مقابله با این سرویس گوگل اظهار داشت: «اخیرا سایتی تحت عنوان سایت "بصیر" را طراحی و تولید کرده ایم که در هفته دفاع مقدس با حضور وزیر محترم دفاع به بهره برداری خواهد رسید. این سایت هم به کاربران در داخل کشور و هم به کاربران همه دنیا سرویس می دهد. در حقیقت سایتی است که هم می تواند استفاده عمومی داشته باشد و هم از ورود برخی سرویس‌ها مثل Google earth که به جمع آوری اطلاعات در کشورهای مختلف می پردازد جلوگیری کند.»
 
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت که سایت "بصیر" ویژگیهایی دارد که آن را متفاوت از نمونه‌‌های مشابه مانند گوگل ارث می‌کند. به عنوان مثال یکی از ویژگیهای این سایت این است که هر مسلمانی در هر نقطه کره زمین می تواند از طریق این سایت با یک کلیک جهت قبله را پیدا کند.
 
بنابراین با افتتاح بصیر، گوگل ارث در ایران تعطیل خواهد شد.

سرتیپ نامی با توجه به فعالیت مهم سازمان جغرافیایی در کشور اظهار داشت: «نرم افزار تهیه نقشه از تصاویر ماهواره‌ای بدون برداشت نقاط کنترل و نرم افزار طراحی نقشه های بزرگ مقیاس به طوری‌که بتوان نقشه های دیگر را از آن تهیه کرد از جمله مهمترین نرم افزارهایی است که از سوی این نهاد طراحی شده است. همچنین نرم افزار پایش اطلاعات را تهیه کرده ایم که از اهمیت استراتژیکی برخوردار است.»
 
وی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات سازمان جغرافیایی گفت: «با کمک دانشگاه صنعتی مالک اشتر بحث طراحی و تولید سایت های ماهواره ای را هم اکنون در دستور کار داریم. مثلا یک سایت موبایلی را طراحی و احداث کردیم که در منطقه بی نظیر است. به طوری‌که قدرت مانور ما را دوچندان کرده است به این علت که قریب به اتفاق سایتهای ماهواره‌ای ثابت هستند و قدرت جابجایی ندارند در حالی‌که این سایت متحرک است.»

گوگل ارت فارسی

گوگل ارت فارسی را از این لینک دانلود کنید، بعد از دانلود گوگل ارت فارسی پسورد این نرم افزار را که www.bitsoft.us میباشد در فایل زیپ وارد کنید تا فایل حاوی نرم افزار گوگل ارت فارسی برای شما باز شود، سپس میتوانید وارد فولدر نرم افزار شده و فایل اصلی را اجرا و نصب نمائید، دقت نمائید که حجم این نرم افزار قبل از نصب نیم مگابایت میباشد که هنگام نصب نزدیک به 14 مگابایت دیگر به برنامه گوگل ارت فارسی اضافه میشود و نرم افزار از طریق سرورهای پر سرعت گوگل خود را تکمیل خواهد کرد، کار با برنامه گوگل ارت فارسی بسار راحت است بعد از مراحل دانلود و نصب میتوانید به آسانی از نرم افزار گوگل ارت فارسی استفاده کنید.

دانلود گوگل ارث Download Google Earth 6

دانلود آخرین ورژن از نرم افزار گوگل ارث نسخه 6 با لینک مستقیم از بیت سافت، اینستالر گوگل ارث 6 در حجم 555 کیلوبایت میباشد که بعد از اجرا توسط شما، اینستالر خود را تکمیل خواهد کرد و حجم گوگل ارت 13.7 مگابایت میشود که فایلهای تکمیلی از سرورهای گوگل بارگیری میشود، یعنی ابتدا شما فایل اینستالر را از طریق لینک دانلود زیر در کامپیوتر خود ذخیره میکنید و بعد از اجرای فایل اینستالر میبایست چند دقیقه صبر کرده تا نرم افزار گوگل ارث 6 خود را تکمیل نماید و حجم آن به 13.7MB افزایش پیدا کند.


برایدانلود این نرم افزار بایددریافت فایل راکیلیک کنید،بعدااطلاعاتی روبرو شماقرارگرفته،بعدازخواندن پایین صفحه یک دریافت فایل دیگر می بینید روی آن کیلک کنید تانرم افزار دانلودشود،بعد از دانلود،برای نصب به پسوردنیازدارید،پسورد در پایین دریافت فایل می بینید.
پسورد:www.bitsoft.us

نوشته شده در پنج شنبه 91/1/10ساعت 6:27 عصر توسط امیرمحمدعمومی نظرات ( ) |



Design By : P I C H A K . N E T